Sunday, January 20, 2008


26 χρόνια μετά το Πρώτο Αίμα και ένα ωραίο Σάββατο βράδυ (το χθεσινό δηλαδή), βρέθηκα σε κοντινό μου multiplex για λιγότερο από 10 λεπτά.
26 χρόνια μετά το "I could have killed 'em all, I could kill you. In town you're the law, out here it's me. Don't push it. Don't push it or I'll give you a war you won't believe. Let it go. Let it go.", το μάτι μου πέφτει στο διαφημιστικό φυλλαδιάκι του νέου Ράμπο, με το γαμηστερά εντυπωσιακό poster, το απαραίτητα catchy tagline ("Ο Πόλεμος είναι στο Αίμα του. Η Εκδίκηση στην Καρδιά του") και τη συγκλονιστικά απρόσμενη ημερομηνία εξόδου: 24 Ιανουαρίου!!!
Τι δώρο ήταν πάλι αυτό;
Τα λέμε σε μια εβδομάδα. Στις αίθουσες. Φαντάζομαι τρελό αίμα. Μέχρι τότε:







Και το απαραίτητα αναίμακτο επίσημο trailer εδώ.
Τα λέμε.


7 comments:

ΠΑΝΟΣ said...

Νομίζω περιττό να πω ότι την πρώτη μέρα πάμε όλοι παρέα να το σκίσουμε, ε;
Περιμένω.

theachilles said...

Εγώ πάντως πάω αύριο αγόρι... Ματς!

ΠΑΝΟΣ said...

Πήρα άδεια. Χο χο.

theachilles said...

It's gonna be a hell of a morning... Ηλία, ισχύει το μπασκετάκι μετά την προβολή; Να πω και στον Πάνο να φέρει κόκκινη κορδέλα!

ΠΑΝΟΣ said...

Καυλώστε με.

Unknown said...

Η αφεντιά μου δεν θα παραστεί, λυπάμαι παίδες. Είναι πολύ για μένα και πολλοί για να "τους" (όχι "σας", το ξέρετε έτσι;) υπομείνω.

Πάνο, σου έχω πια αδυναμία.

- "John, I hate to admit it, but I think we 're getting softer."
- "Maybe just a little sir, just a little."

Χαιρετώ.

ΠΑΝΟΣ said...

Δεν ξύπνησα νωρίς για να προετοιμαστώ ψυχολογικά για την εργάρα, αλλά γράφω το ποστ στις 6 το πρωί γιατί θα χρειαστεί να πάω στη δουλειά. Ξενέρωμα; Γάμησέ τα. Μεγάλο. Αν μπορέσω να την κάνω, είμαι ήδη προς Ιντεάλ. Αν όχι, την Πέμπτη πολύ απλά δε θα πάω για μπάλα.

Σκατά.
Αχιλλέα, εύχομαι το 608 να σε πάει στο αμαξοστάσιο. Ουστ.