Saturday, July 25, 2009

11, από την ομάδα "Blind Mice"


Έπεσαν στα χέρια μου, αρκετά τυχαία, τα φιλμάκια που διακρίθηκαν στο φετινό 48 Hour Film Project της Αθήνας. Ανάμεσα στις αδιάφορες παπαρίτσες που περνούσαν μπροστά από τα μάτια μου στάθηκα τυχερός που βρέθηκα στον κόσμο του "11", ενός σπουδαίου 5λεπτου φιλμ από την ομάδα "Blind Mice". Διαβάζω στο site του Φεστιβάλ πως την σκηνοθεσία ανέλαβαν οι Θεόφιλος Παπαστυλιάνος και Γιάννης Χριστοφόρου. Εγώ να δώσω τα συγχαρητήριά μου στα παιδιά (με το δύσκολο είδος που τους έπεσε να τους είναι μάλλον... τυχερό), αλλά ποιον να αφήσεις έξω (ούτως ή άλλως σάρωσε σε κάθε κατηγορία και όχι άδικα, το φιλμάκι έπαιζε μόνο του); Απολαύστε το και μην ασχοληθείτε καν με τα υπόλοιπα. Αν δεν σάρωνε, θα μιλούσαμε για σκάνδαλο.

Παρακάτω θα βρείτε το βίντεο ανεβασμένο στο zshare, πατήστε για αποθήκευση και προβολή σε καλύτερη ποιότητα από αυτή του blogger.





Κατεβάστε την ταινία από ΕΔΩ.


4 comments:

zubizabata said...

(Πέρα απ' την πλάκα το φιλμάκι είναι όντως πολύ καλό)

zubizabata said...

Η λογοκρισία έσβησε δύο σχόλια πάνω απ' το υπάρχον και το έκανε να μοιάζει ιλιτερέιτ. Αίσχος... Ο Τράγος φιμώνει τις φιλελεύθερες γνώμες.

W. said...

Ωραίο ταινιάκι έστησαν τα παιδιά, μπράβο τους. Φοβερή ατμόσφαιρα σε τόσο λίγο χρόνο.

Και μιας και ο Πάνος προβοκάρει σε ξένα μπλογκ, ας το κάνω κι εγώ:

Η ταινιούλα του Μπενίνι και του 97 ακόμη μασουλάει όσα έχεσε η ΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΣΙΝΤΛΕΡ. Το ίδιο και με την "καλύτερη ταινία του Σπίλμπεργκ", την ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ.

ΠΑΝΟΣ said...

Τς τς τς, τι ήθος!