Sunday, May 27, 2007

Κάννες 2007: Τα βραβεία


Τέλος οι Κάννες.

Στην απ' έξω οι:

Καρ-Γουάι,
Φίντσερ,
Κοέν,
Ταραντίνο.


Τα βραβεία:

Χρυσός Φοίνικας:
4 luni, 3 saptamini si 2 zile, του Cristian Mungiu.
Μεγάλο Βραβείο: Mogari no mori, της Naomi Kawase.
Βραβείο Σκηνοθεσίας: Le Scaphandre et le papillon, του Julian Schnabel.
Ανδρικής Ερμηνείας: Konstantin Lavronenko, για το Izgnanie του Andrei Zvyagintsev.
Γυναικείας Ερμηνείας: Do-yeon Jeon, για το Milyang του Chang-dong Lee.
Καλύτερο Σενάριο: Yasamin kiyisinda (The Edge of Heaven), του Fatih Akin.
Ειδικό Βραβείο: Paranoid Park, του Gus Van Sant.

Τα σχόλια δικά σας.

Υπενθυμίζω:

Στην απ' έξω οι:

Καρ-Γουάι,
Φίντσερ,
Κοέν,
Ταραντίνο.



9 comments:

mpoukatsas said...

Χωρίς να έχω δει καμία από τις ταινίες φυσικά, από τα σχόλια που διάβασα δεν μου φαίνονται παράλογα τα βραβεία. Σκοπός των φεστιβάλ είναι περισσότερο να αναδεικνύουν δημιουργούς παρά να επιβραβεύουν καταξιωμένους, οπότε δεν μου κακοφαίνεται που έμειναν εκτός βραβείων οι τέσσερις που προανέφερες (όλοι εξάλλου πλην του Φίντσερ έχουν αποκομίσει διάφορα βραβεία στο παρελθόν)

etalon said...

κι εγω θυμηθηκα ενα παλιο τραγουδακι της Λένας Πλάτωνος που λεει:
"Ποσο μ' αρεσει ν' ακουω τους ανθρώπους
να ανεβαίνουν με το ασανσερ και να μιλανε ρουμάνικα"
-)

zubizabata said...

lol etalon!! Που το θυμήθηκες αυτό!Ιστορική αθλιότητα στα πικάπ της εποχής!!

Πάνο αν εξαιρέσεις τους Κοέν τα όσα συνέβησαν φαίνεται να δικαιώνουν τα βραβεία... Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου πως απ' τη στιγμή που υπάρχει το παρελθόν με το 2046 ας μην αποκαρδιωνόμαστε από τώρα για τον Kar-wai. Όσο για το Fincher φαντάζομαι ότι καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο είναι να τον βραβεύσουν σ' αυτό το φεστιβάλ ;)

ΠΑΝΟΣ said...

Γεια, έστω και αργοπορημένα.

Μπουκάτσας, δεν είπα ότι μου φαίνονται παράλογα τα βραβεία, απλώς έδωσα και τους απ' έξω σκηνοθέτες για να αρχίσει καμία συζήτηση, όπως κι έγινε.

etalon, δεν έχω ιδέα. :Ρ

zubizabata, δεν εξαιρώ κανέναν, δεν έχω ιδέα πώς είναι η ταινίες.
Και γιατί να μην βραβευτεί ο Φίντσερ; Βραβεύτηκαν Σόντερμπεργκ και Ταραντίνο εκεί ρε αδερφέ! Μακάρι!
Για Καρ-Γουάι, απλώς δεν υπάρχουν σχόλια...

ΠΑΝΟΣ said...

*Οι ταινίες, προφανώς...

mpoukatsas said...

Πάνο, δεν είπα ότι εσύ θεωρούσες τα βραβεία παράλογα, αλλά ότι σε εμένα δεν μου φαίνονται παράλογα. Μόνο για τον Φίντσερ ψιλοστενοχωρήθηκα καθώς πιστεύω ότι κάτι θα μπορούσε να κερδίσει (π.χ. αντί του Gus Van Sant που έχει χορτάσει βραβεύσεις τα τελευταία 5 χρόνια). Όταν έρθουν και οι ταινίες θα ξέρουμε κατά πόσο ήταν ορθές οι βραβεύσεις....

etalon said...

εχοντας δει τις 12 απο το επισημο διαγωνιστικο ομολογω πως ηξερα οτι η συγκεκριμενη επιτροπη ΔΕΝ θα βραβευε αμερικανικης παραγωγης ταινια, οπως και το εκανε. Παρ ολο που το Γαλλικο "Το σκαφανδρο κι η πεταλουδα" εγινε με αμερικανικα κεφαλαια.

etalon said...

οσο αφορα στις προτιμησεις σου οι ταινιες των Κοεν και Fincher ειναι οι καλυτερες τους ever.
Του Kar Wai ειναι στο ιδιο υψηλης αισθητικης στυλ με το in the mood for love, μονο που η πρωταγωνιστρια σαν ηθοποιος ειναι ανεπαρκης για την σωστη ατμοσφαιρα. Οσο για τον Ταραντινο, sorry αλλα ειναι πολυ μπαρουφα .τελικα ο Κουεντιν μας δουλεύει, μαλιστα στην προβολη στις Καννες καποιος το φωναξε στα Ελληνικα " Ο Ταραντινο σας γαμαει τα σπιτια" Υποψιαζομαι απο το ηχοχρωμα οτι μπορει να ηταν ο Ηλιας Φραγκουλης. Αυτα. Απο ενημερωση δεν εχετε παραπονο ελπιζω. Να δω ποτε θα κατσω να τα γραψω στο δικο μου blog...

ΠΑΝΟΣ said...

etalon,
φακ, ήσουν εκει;;;
Αντε, να δω κι εγώ (μετά το πολύ ενδιαφέρον info update που έδωσες) πότε θα γράψεις κάτι στο blog σου! ;)

mpoukatsas,
θα περιμένουμε κάτι μήνες...
Ας ελπίσουμε να αξίζει, χεχε.