Friday, May 4, 2007

Δεύτερες σκέψεις.


Περνώντας τα δισκάκια μου σήμερα, στην αναζήτηση ιδανικής απογευματινής προβολής, έπεσα σε ταινίες που με έκαναν να σκεφτώ για κάτι και να ποστάρω αυτό το θέμα για να το ψάξουμε παρέα.

Δεν γνωρίζω αν είναι πολλά, αλλά ψάχνω remake που έχουν γίνει πάνω σε ταινίες από τον ίδιο σκηνοθέτη!

Κάνω την -εύκολη- αρχή με τα πρώτα που πετάγονται στο μυαλό μου, τα Man Who Knew Too Much του Hitchcock και τα φιλμ του George Sluizer, του οποίου το The Vanishing (1993), είναι ένα αχρείαστο και πολύ μέτριο remake της ΤΑΙΝΙΑΡΑΣ που έκανε το 1988, το Spoorloos. Μεγάλο πράγμα αυτό το τελευταίο...

Συνεχίστε όσοι μπορείτε να θυμηθείτε κάτι.

20 comments:

Unknown said...

Συνελήφθης αδιάβαστος (ή βιαστικός, διάλεξε όσο είναι καιρός!)
Αργότερα θα σκεφτώ με λαγνεία το ερώτημά σου...

kioy said...

Χαίρε! Εντόπισα το blog σου και διαπίστωσα πως αυτά τα 2-3 πράγματα που λες οτί ξέρεις είναι ενδιαφέρον!
Και έτσι το έβαλα στα link μου!
Την καλησπέρα μου!

ΠΑΝΟΣ said...

Χεχε, Ηλία φαντάζομαι εννοείς το Trouble With Harry, που μπήκε λόγω κεκτημένης ταχύτητας και έγινε ήδη μαν χου νιου του ματς! Θενκς...

Kioy, ευχαριστώ πολύ. Την καλησπέρα μου! ;)

ΠΑΝΟΣ said...

Μικρό update: Haneke με το επερχόμενο Funny Games και ο τύπος με τα Ju On, σωστά;;;

Unknown said...

Tososes!

ΠΑΝΟΣ said...

Μικρότερο update: The Ten Commandments (30κάτι και 50κάτι) του ΝτεΜίλ.
Αποκλείεται να βρω άλλο...
Άλλος;;;

Άκης Καπράνος said...

Και ο τυπος με το RING 2,
ο Χιντέο Νακάτα δηλαδή.

ΠΑΝΟΣ said...

Γαμώ. Αλλά επειδή κοντεύει να με στοιχειώσει πείτε κι άλλα.

ΠΑΝΟΣ said...

Ένας φίλος μου είπε ότι το έχει κάνει ο Γουάιλερ με 2 ταινίες, αλλά σίγουρα δεν τις έχω δει και έχει πολλές για να ψάξω. Έχει κανείς ιδέα;

ΠΑΝΟΣ said...

Το παίρνω ως όχι.

zubizabata said...

Κι ο Barker υποτίθεται ότι θα ξανακάνει τον Hellraiser... Τελευταία φορά που τα κοίταξα έλεγε ότι αυτός θα αναλάβει μάλλον σκηνοθέτης...

Επίσης είναι αρκετοί που κάνουν ταινίες τα πρώτα short τους αλλά δεν ξέρω άμα "παίζουνε".

zubizabata said...

Ξέχασα και τον Yam Laranas που έκανε το Sigaw και θα γυρίσει και το The Echo (το αμερικάνικο ανάλογό του).

zubizabata said...

Βάλε και τους Pang που ξαναγυρίσανε Bangkok Dangerous... Sorry αλλά μου έρχονται ένα ένα :(((

ΠΑΝΟΣ said...

Δεν με ενδιαφέρει να σου έρχονται ένα ένα, αρκεί να με βοηθάς, όπως έκανες τώρα! Thanks! Ομολογώ ότι δεν ήξερα κανένα από αυτά που είπες (ότι θα γίνουν remake εννοώ).

mpoukatsas said...

Ο Wyller γύρισε το These Three και μετά το ξαναγύρισε ως Τhe Children's Hour, προφανώς λόγω της μεγαλύτερης ανεκτικότητας της κοινωνίας σε ομοφυλοφιλικά θέματα.

Michael Mann: L.A. Takedown και Heat.

(Κακεντρεχής προσθήκη: Ο Gus van Sant γύρισε το Good Will Hunting και μετά το Finding Forrester)

Αμα θυμηθώ κανένα άλλο, θα επανέλθω....

mpoukatsas said...

Francis Weber: Les Fugitifs και Three Fugitives

mpoukatsas said...

Leo McCarey: Love Affair και An Affair to Remember

ΠΑΝΟΣ said...

Thanks mpoukatsas, πολύ καλές προσθήκες. Δεν έχω δει του Γουάιλερ, δεν θυμόμουν του ΜακΚάρει, δεν ήξερα του Weber. Δεν μου άρεσε του Μανν, αλλά γέλασα με του Βαν Σαντ, χεχε.
Ευχαριστώ ένηγουέη ;)
Δε νομίζω να συνεχίσει κανείς, ε;

mpoukatsas said...

Λοιπόν θυμήθηκα και άλλα:

Frank Capra: Lady for a day, A pocketful of Miracles

Roger Vadim: And god created woman

Ole Bornedal: Nightwatch

Ozu: Story of Floating Weeds, Floating Weeds.

Υπάρχουν και άλλα eurotrash που τα ξαναγύρισαν οι σκηνοθέτες τους στο Hollywood μήπως βγάλουν κανένα δολάριο παραπάνω, αλλά δεν μου έρχονται αυτή τη στιγμή στο μυαλό....

ΠΑΝΟΣ said...

Είσαι μεγάλος. Να σου έρθουν. :Ρ